V.V. DE MEEUWEN

Serooskerke 2 – Meeuwen 2 Zoutelande, 18 november 2023

Zaterdag 17 november speelden Meeuwen 2 een uitwedstrijd tegen Serooskerke 2. Het was hondenweer, maar de wedstrijd ging door.

Opstelling de Meeuwen.

Keeper: Damon

Verdediging: Florian, Jur, Sjoerd, Koen

Middenveld: Jeffrey, Ramon, Wouter

Aanval: Ruben, Timo, Nino

1e helft

De eerste helft ging redelijk gelijk op. Beide kanten lieten goed voetbal zien. Binnen 10 minuten krijgt Serooskerke een grote kans maar Damon pareerde hem goed.
Na zo’n 15 minuten maakte Ruben een fraaie actie, waarbij hij zich van een paar man ontdeed en een goede voorzet gaf. Timo kon de bal goed binnen schieten. 0-1

Na 25 minuten vraagt Florian om een wissel. Hier werd al op gerekend, want Florian kampt al weken met een blessure aan zijn lies en bovenbeen. Hij word vervangen voor Leon. Leon heeft al snel een goede onderschepping, waarna hij 2 man uitspeelt en het hele veld kan oversteken. Er werd al op 0-2 gerekend, maar helaas … hij speelt de bal iets te ver voor zich uit en alerte keeper komt ertussen. Het wordt een hoekschop waar niks uit komt.
Serooskerke doet dan wat terug en komt op 1-1. De linksbuiten krijgt de bal in de 16 en kan hem terug leggen op een, wel erg vrijstaande, middenvelder, die hem zo binnen schiet.

Niet veel later is het tijd voor de thee

2e helft.

Die begon heel slecht voor de Meeuwen. De eerste aanval van Serooskerke was gelijk raak 2-1. We reageerde goed want na 5 minuten stond het al weer 2-2. Een goede aanval werd fraai afgerond door Nino.
Serooskerke krijgt steeds meer kansen en word de betere ploeg. Damon houdt er nog een paar tegen, maar kan de 3-2 uit een corner niet meer voorkomen, daarna valt ook 4-2.
Tijd voor frisse krachten. Jari en Dario betreden het veld voor Ramon en Jeffrey. Helaas konden ook zij het tij niet keren. Het wordt en 5-2 en even later 6-2.